The LAN is over.
Start time | 15. October 2021, 15:00 |
End time | 17. October 2021, 12:00 |
Location | Utleirahallen, Utleirvegen 99, 7036 Trondheim |
Trondheims største datatreff vil nok en gang bli arrangert av Casual Gaming med Bitfix Gaming som medarrangør og vi gleder oss stort allerede. :D
Følg arrangementet på Facebook og bli med på Discord-serveren for oppdateringer. GAME ON!
Se billettlisten.
Alle billettene varer hele helgen. Hver billett må kjøpes av personen/brukeren som skal benytte den og kan ikke videreselges. Oppsatte priser gjelder _ikke_ for gruppebestillinger siden gruppebestillinger typisk ikke kan inkludere medlemskap, ta kontakt for mer info om gruppebestillinger. For sitteplasser kan/må du etter billettkjøp reservere plassen du vil ha gjennom setekartene i menyen på toppen. Billettene inkluderer medlemskap i Casual Gaming (se denne siden for mer info). Dersom du har ledsagerbevis vil ledsager få gratis inngang til arrangementet dersom du tar kontakt med oss før billettkjøp. Det er i IKKE mulighet til å kjøpe billett i døren, billettsalg foregår kun på nettstedet.
Send oss en e-post på [email protected] med fullt navn og brukernavn, fra e-postadressen kontoen din er registrert på.
Se konkurranser.
Les gjennom de generelle konkurransereglene og de spesielle konkurranseregler for hver enkelt konkurranse du skal delta på (som nevnt på konkurransesiden). Premiepottene for de ulike konkurransene kan potensielt justeres i forkant av lanet basert på deltagelse (og evt. andre faktorer), så meld deg på tidlig! Premiepottene inkluderer også verdien av gavekort, se konkurransene for detaljer. Forsinkelser i oppsatte tider kan forekomme. Send oss en melding på Discord eller en e-post til [email protected] dersom du har spørsmål spørsmål.
Total premiepott (cirka, inkl. gavekort): 30 000kr
Les nøye gjennom de gjeldene reglene før du kjøper billett.
Husk ID! Brudd på reglene vil bli tatt svært alvorlig og kan medføre umiddelbar og evt. permanent utestengelse. Dersom du skal delta på konkurranser, gjelder også de generelle konkurransereglene og de spesielle konkurranseregler for hver enkelt konkurranse (som nevnt på konkurransesiden).
Norge er gjenåpnet som medfører at de fleste smittevernsregler bortfaller!
Se likevel depunktene som angår smittevern i reglene. Vi vil eksempelvis vurdere bortvisning av personer som viser symptomer uten å kunne dokumentere for å være beskyttet eller ha tatt en nylig test, så ha gjerne koronapass klart dersom du har dette.
Merk at for deltakere er under 15 år kreves utfylt samtykkeskjema signert av en foresatt. Deltakere under 15 år slippes ikke inn dersom dette, samt noen form for ID, ikke medbringes.
For kommunikasjon og støtte blant deltagere og mot crew brukes Discord-serveren Casual Gaming. Her vil også viktig informasjon legges ut under arrangementet (eksempelvis konkurranseinfo).
Se praktisk info.
Se kiosk.
Vi har kiosk som er åpen på dag- og kveldstid der vi selger drikke, varmmat og snacks. Vi har mikrobølgeovn og vannkoker for å tilberede medbragt mat. Vi har dessverre ikke kapasitet til å ta hensyn til matallergier, så vi ber alle med betydelige matallergier om å bringe egen mat. Betaling foregår kun via Vipps eller kort, vi tar ikke imot kontakter.
Husk å drikke nok vann og å spise skikkelig mat! Snop og energidrikke er ikke en erstatning.
Vi har soveområde for deltagere som tar med madrass og dyne/sovepose. Det også tillatt å sove i stolen ved plassen sin (ikke på gulvet eller på madrass), men vi anbefaler soveområdet for søvnkvalitetens skyld. Ettersom soveområdet har begrenset størrelse (spesielt med minst 1-meters mellomrom for smittevern) så ber vi deltakere om å ikke oppbevare soveutstyr i soveområdet når de ikke skal sove men heller oppbevarer det eksempelvis på tribunen.
Tribunen kan også benyttes til oppbevaring av andre ting som tomme PC-kasser o.l. All oppbevaring skjer på eget ansvar, så vi anbefaler at verdisaker holdes under eget oppsyn. Arrangør tar ikke ansvar for tjuveri og har i år ikke anledning til å tilby sikker lagring.
Vi minner om personlig hygiene. Ta med tannkost, deodurant og klesskift dersom du skal overnatte.
Hver deltager får ett strømuttak der du kan koble til egen strømforgrener til eget utstyr. Vi anbefaler at du ikke tar med unødvendig strømkrevende utstyr. Som nevnt i reglene er du selv ansvarlig for at utstyret ditt er i driftssikker tilstand. Hver deltager for også ett nettverksuttak type RJ45, der du kan koble til egen nettverkskabel. Egne nettverksswitcher, rutere og annet er ikke tillatt. Vi har også Wi-Fi. Som nevnt i reglene, forventes det at du har scannet PC-en din for virus før du ankommer.
PS: Vi har 10Gb/s internettforbindelse, levert av NTE.
Søk opptak i Event-crew for å hjelpe til med rigging og drifting av TrøndeLAN! Event er crewgruppen i Casual Gaming som bistår arrangeringen av TrøndeLAN sammen med de ordinære/permanente crewgruppene. Vanlige arbeidsoppgaver inkluderer eksempelvis rigging og kioskvakter, men gjerne hva enn du er interessert i. Alt crew får crew-T-skjorte, gratis inngang, gratis mat (noe utvalgt varmmat) og sitteplass (hovedsakelig ved crewradene). Søk opptak til Event her. Dersom du er interessert i å bli med som ordinært/permanent crew i Casual Gaming, så finner du opptaksinfo på samme siden.